FANDOM

Sypialnia (ang. Sherlock Yack's Bedroom) - jedno z pomieszczeń w domu, w którym mieszka Sherlock Jak.

Opis Edytuj

Nasz bohater posiada w swoim domu własną sypialnię. W jego pokoju można znaleźć regały z książkami, rzeźbami i trofeami. Ściany sypialni są żółte, a podłoga brązowa. Na podłodze leży pomarańczowy dywan. Na ścianach wiszą rózne obrazy z Tybetu. Pod oknem stoi łóżko w kolorze zielonym. Wszystko jest tam na zielono: ramy łóżka, materac, poduszka i koc. Obok łóżka stoją również lampa oraz stolik nocny z budzikiem i telefonem. W sypialni znaduje się także przejście do łazienki. Oprócz tego znajdują się również zegar ścienny i szafy z ubraniami cywilnymi.

Role w odcinkach Edytuj

  • Kto złamał rękę Kangurowi? - rola sypialni ma miejsce w pierwszym odcinku serii. Rano telefon i dzwoniąca do drzwi domu Hermiona wielokrotnie zmusiły Sherlocka Jaka do ostatecznego opuszczenia posłania. Kilka minut później, gdy nasz bohater wyszedł z łazienki, łasica postawiąc telefon z powrotem na nocnej szafce odbyła rozmowę z nim. Po chwili zadzwonił telefon i detektyw-jak przyjął zgłoszenie o uszkodzeniu ręki przez Kangura. Hermiona zaśmiała się z naszego bohatera, ponieważ prawie wyszedł z domu w fatałaszkach, w których śpi.
  • Kto pomalował Pannę Struś? - rola pokoju jest krótka. Sherlock Jak wstał bardzo wcześnie, aby wziąć poranną kąpiel.
  • Kto zaktał trąbę Słonia? - rola sypialni jest bardzo któtka. Sherlock Jak ze środka domu poinformował Hermionę, aby zajęła się salonem podczas, gdy będzie brał prysznic.
  • Kto zapchlił Jeżozwierza? - krótka rola pokoju. Sherlock Jak z bolącym zębem przyjął zgłoszenie: ktoś zapchlił Jeżozwierza z użyciem pcheł.
  • Kto zniszczył własność Nietoperza Wampira? - bardzo krótka rola pokoju. Detektyw-jak szykował się do snu, gdy nagle zadzwonił telefon. Przyjął zgłoszenie, że ktoś zniszczył struny gitary Nietoperza Wampira.
  • Kto nękał Jaka? - rola sypialni jest ciekawsza, ma ona miejsce na początku i końcu odcinka tej serii. Pewnej nocy w ogrodzie zoologicznym Sherlock Jak smacznie spał, kiedy nagle obudził go telefon od złoczyńcy szukającym na nim zemsty. Przez tę sytuację nasz bohater nie mógł zasnąć. Okazało się, że sprawcą nękania był Bóbr. Dwie noce później detektyw zadzwonił do ukaranego pracą w remizie sprawcy z przypomnieniem. Po rozmowie Sherlock Jak spokojnie zasnął.
  • Kto okradł Tapira? - ciekawa rola sypialni. Po oglądaniu pokazu fajerwerków zmęczony Sherlock Jak był pogrążony we śnie. Nagle obudził go telefon od Tapira, który zgłosił zaginięcie amuletu. Rano po wstaniu z łóżka nasz bohater wchodząc do łazienki przypadkowo urwał klamkę od drzwi.
  • Kto narozrabiał w ogrodzie Skunksicy? - krótka rola sypialni. Rano jeszcze nierozbudzony detektyw-jak odebrał telefon od Panny Skunks, która zgłosiła zniszczenie jej ogrodu. Po wstaniu z łóżka nasz bohater zrozumiał swój popełniony wieczorem błąd i postanowił przeprosić Hermionę za zachowanie.
  • Kto upokorzył Zebu? - krótka rola sypialni w przyszłości Jeżozwierza. W nocy piłeczka golfowa obudziła Sherlocka Jaka, który ją miał w ustach i wypluł ją na podłogę. Po wyjściu Jeżozwierza i jego przyjaciół jak był załamany.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki