FANDOM

Nękanie (ang. Harassing) - jedno z przestępstw pojawiających się w serialu animowanym Sherlock Jak.

Opis Edytuj

Nękanie jest przestępstwem polegającym na złośliwym dokuczaniu innym osobom np. telefonem komórkowym, pisaniem złośliwych pogróżek czy też groźbami karalnymi. Najczęściej może doprowadzić jego ofiarę do samobójstwa lub próby samobójczej. Przestępstwo nękania pojawia się w odcinku Kto nękał Jaka?. Osobą, która popełniła przestępstwo, jest Bóbr.

Ofiary Edytuj

Ofiarą nękania jest Sherlock Jak. Nasz bohater budzi się w środku nocy i odbiera telefon od sprawcy, który szuka na nim zemsty za ukaranie go i postanawia nie dać mu spokoju w nocy. Przez tę sytuację detektyw-jak jest niewyspany i zmęczony.

Podejrzani Edytuj

Pogrubioną czcionką zaznaczony jest winny popełnionego czynu.

  • Bóbr: Najpierw zdjął tabliczkę i pomalował ją kredą. Potem użył klamerki jako deformatora głosu i zaktał nią nos, zadzwonił do Sherlocka, dokuczał mu groźbami. Na koniec potarł tabliczkę tak, aż ją połamał i ukruszył sobie ząb. Został ukarany pracą w remizie strażackiej.
  • Tygrys: Miał złamany pazur, lecz nie mógł zaktać nosa klamerką, bo był za gruby. Został z tego powodu uniewinniony.
  • Papuga: Naśladował dźwięk tarcia. Miał obandażowaną głowę. Nie mógł też założyć klamerki, bo miał zbyt twardy i śliski dziób. Również w związku z tym został uniewinniony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki