FANDOM

Mistrz Kondor
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Mistrz Kondor
Przydomek:
Dubbing:
Inspiracja:
Liczba odcinków:
Typ: kondor
Płeć: męska
Wiek:
Kolor futra:
Kolor pióra: czarno-biały, różowy
Kolor skóry:
Rodzina:
Miejsce zamieszkania: Klasztor Xiaolin
Specjalność: nauczyciel
Pierwszy odcinek: Kto złamał rękę Kangurowi?
Ostatni odcinek:

Mistrz Kondor, nazywany jako Czcigodny Mistrz (ang. Master Wise Man) - postać fikcyjna wystepująca w serialu animowanym Sherlock Jak.

Opis Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Mistrz Kondor jest kluczową postacią w serialu. Jest bardzo mądrym nauczycielem. Mieszka w klasztorze Xiaolin w Himalajach. Uczy swoich podopiecznych, jak być samodzielny i odważny. Czasami za karę uderza ich swoim wachlarzem w głowy, jeśli wyznaczone przez niego zadanie nie jest wykonane.

Pojawia się we wspomnieniach Sherlocka w większości odcinków jak np. Kto złamał rękę Kangurowi, gdzie oblał jego test z prawa jazdy. Pojawia się z wizytą w jego domu w odcinku Kto zrobił psikusa Świnkom Morskim?, a także jako postać epizodyczna w odcinku Kto zacementował Panią Żółw?.

Wygląd Edytuj

Kondor jest średniego wzrostu. Ma cechy bardzo mądrego i czcigodnego mężczyzny. Jego pióra mają czarny i biały kolor. Nosi ciemnoróżowy strój, który obowiązuje w klasztorze.

Gadżety Edytuj

  • Wachlarz - przedmiot zrobiony z papieru i metalowego uchwytu w kolorze brązowo-fioletowym. Służy też do uderzania nieposłusznych uczniów w głowę.

Uczniowie Edytuj

W klasztorze przebywało w przeszłości kilku uczniów Mistrza Kondora. Wśród nich są:

i wielu innych

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki