FANDOM

Niniejszy artykuł jest poświęcony lokalizacjom w ogrodzie zoologicznym, w którym dzieje się akcja serialu Sherlock Jak.

Domy głównych bohaterów Edytuj

Dom Sherlocka Jaka Edytuj

Sherlock Jak mieszka w swoim, luksusowym domu. Dom składa się z salonu, jadalni połączonej z kuchnią, biura detektywistycznego, sypialni i łazienki.

Dom Hermiony Edytuj

Łasica Hermiona mieszka w pięknym otoczonym ogródkiem domu. Jej mieszkanie składa się z salonu, kuchni, łazienki, jadalni, sypialni i garderoby.

Domy ofiar, podejrzanych i winowajców Edytuj

Wybiegi niedźwiedzi Edytuj

Wybieg Pandy Edytuj

Ten wybieg przypomina chińską restaurację, której pracują Mistrz Panda i jego żona Pani Panda. Klienci przychodzą tam, by spożywać potrawy kuchni chińskiej.

Wybieg Misia Koali Edytuj

Koala zamieszkuje wybieg pełen drzew i plantacji liści eukaliptusowych. Jego dom jest na szczycie jednego z nich.

Bar naleśnikowy Niedźwiedzia Grizzli Edytuj

Niedźwiedź Grizzli pracuje przy stoisku z naleśnikami. Jest wyposażony w patelnię, dodatki do naleśników i wiele więcej. Klienci często tu przychodzą.

Wybiegi gadów i płazów Edytuj

Wybieg Krokodyla Edytuj

Krokodyl mieszka w swojej własnej rezydencji na wybiegu. Jego dom otacza oczko wodne. W środku domu znajduje się sejf.

Nora Pani Wąż Edytuj

Pani Wąż zamieszkuje norę, pełną książek hipnozy, lalek woodoo i wiele więcej. Jej dom jest otoczony płotem.

Nora Węża Boa Edytuj

Wąż Boa mieszka w swojej norze, w której znajduje się stos mebli. Wśród nich jest szafa, fortepian, wazon i wiele innych mebli.

Wybieg Kameleona Edytuj

Kameleon mieszka na swoim wybiegu niedaleko galerii sztuk pięknych Rajskiego Ptaka. Jego dom jest wyposażony w meble, szafy z ubraniami i wiele więcej.

Wybiegi ptaków Edytuj

Wybieg Marabuta Edytuj

Na tym wybiegu mieszka Marabut, który nie jest zbyt gościnny. Jego brama jest zrobiona ze stali.

Salon mody Pingwina Skalnego Edytuj

Pingwin Skalny prowadzi salon mody w zoo. Stoją tam manekiny z kolekcją ubrań na każdą porę roku do wyboru.

Poczta Pana Flaminga Edytuj

Pan Flaming pracuje na poczcie w ogrodzie zoologicznym. W urzędzie znajdują punkty odbioru przesyłek, listów i paczek.

Lodowa jaskinia Pani Pingwin Edytuj

Pani Pingwin zamieszkuje wybieg zrobiony z bryłki lodu. W środku znajdują się różne meble oraz sejf z lodowymi kryształkami.

Wybieg Panny Struś Edytuj

Panna Struś mieszka na swoim własnym wybiegu. W tym miejscu można znaleźć kosmetyki, zestaw do makijażu i wiele innych rzeczy.

Wybieg Pani Żuraw Edytuj

Na tym wybiegu mieszka Pani Żuraw. Przechowuje tutaj swoje kostiumy, perfumy, kosmetyki i szczotki. W tym miejscu znajduje się też sejf, w którym jest przechowywany diament. W odcinku Kto okradł Panią Żuraw? dochodzi do kradzieży brylantu.

Muzeum sztuki Rajskiego Ptaka Edytuj

Tym muzeum opiekuje się Rajski Ptak i jego asystent Kameleon. Jego obrazy podziwiają sławę.

Wybieg Pelikana Edytuj

Pelikan ma swój dom na wybiegu. Przypomina on połowę wraku starego marynarskiego statku. Wybieg posiada sypialnię, salon, kuchnię i łazienkę.

Klinka Doktora Dzioba Edytuj

Doktor Dziób pracuje w klinice dla mieszkańców zoo. Jego gabinet wyposażony jest w łóżko szpitalne, stół operacyjny i inne narzędzia lekarskie.

Studio radiowe Papugi Edytuj

Papuga pracuje jako spiker w studiu radiowym na wybiegu. Jego studio radiowe jest wyposażone w głośniki, taśmy audio, mikrofony i wiele więcej.

Gniazdo Szpaka Edytuj

Szpak mieszka w swoim gnieździe na czubku drzewa. Jego dom składa się z salonu, kuchni, łazienki i sypialni.

Wybieg Pani Bocian Edytuj

Pani Bocian mieszka na swoim wybiegu niedaleko od wybiegu Pani Żuraw. Jej mieszkanie jest wposażone w mebelki, lustro, szafy z ubraniami i wiele innych rzeczy.

Wybiegi małp Edytuj

Wybieg Wyjca Edytuj

Na tym wybiegu mieszka Wyjec. Tutaj zandują się gitary elektryczne, głośniki, płyty z muzyką rock i heavy metal oraz ubrania w stylu rockowym.

Wybieg Goryla Edytuj

Goryl ma swój dom na drzewie. W nim znajdują się tony bananów, fotel, worek treningowy i wiele więcej.

Klub Pawiana Edytuj

Pawian pracuje w klubie nocnym, do którego przychodzą klienci. Jest wyposażony w krzesła, stoły, szafy z napojami i naczyniani oraz radioodtwarzacz.

Wybieg Orangutana Edytuj

Orangutan mieszka na swoim wybiegu niedaleko domu pana Cziłały. Jego mieszkanie wyposażone jest w amfiteatr, gdzie odbywa się wiele przedstawień. W odcinku Kto przykleił Orangutana? podczas przesłuchań dochodzi do tragedii.

Wybiegi kotów Edytuj

Wybieg Tygrysa Edytuj

Tygrys zamieszkuje swój wybieg. Przypomina on norę, gdzie przechowywane są różne rzeczy.

Wybieg Lwa Edytuj

Lew zamieszkuje swój wybieg, który przypomina salę treningową. Na jego szczycie znajduje się reflektor.

Wybieg Geparda Edytuj

Gepard mieszka na swoim wybiegu, który przypomina tor wyścigowy. W odcinku Kto podtruł Geparda? podczas biegu dochodzi tam do tragedii.

Wybieg Starego Rysia Edytuj

Na tym wybiegu mieszka Ryś. W jego domu można znaleźć stare pamiątki z czasów dzieciństwa, albumy i odziedziczone po dziadkach meble.

Wybiegi zwierząt kopytowatych Edytuj

Wybieg Zebry Edytuj

Zebra mieszka na swoim wybiegu niedaleko od wybiegu Żyrafy. Przypomina on pole biwakowe.

Wybieg Wielbłąda Dromadera Edytuj

Wielbłąd Dromader mieszka w swoim namiocie na wybiegu niedaleko od jeżozwierza. Znajduje sie tam również stół roboczy.

Wybieg Tapira Edytuj

Tapir mieszka na swoim wybiegu, w którym przechowuje przedmioty z dynastii Ming. W odcinku Kto okradł Tapira? dochodzi tam do kradzieży amuletu.

Wybieg Okapi Edytuj

Okapi zamieszkuje wybieg, gdzie przechowuje zioła, poradniki dla chorych i wiele więciej.

Wybieg Guźca Edytuj

Guziec zamieszkuje zaniedbany wybieg, gdzie nie lubi się myć. Na nim można też znaleźć basen z bajorem. W odcinku Kto posprzątał Guźca? dochodzi do tego, że ktoś zrobił porządek.

Wybieg Starego Konia Edytuj

Stary Koń mieszka na wybiegu, który przypomina wysypisko podków. Jego dom znajduje się przy stosie podków.

Wybieg Zebu Edytuj

Zebu zamieszkuje swój własny wybieg. Jego dom przypomina dom fortuny, gdzie przepowiadane są przepowiednie.

Salon SPA Gazeli Edytuj

Gazela posiada swój własny wybieg. Przypomina on salon SPA z zielarnią i drogerią. W nim można znaleźć różnego kosmetyki jak: wosk do depilacji czy kremy odładzające.

Wybieg Żyrafy Edytuj

Żyrafa mieszka na swoim wybiegu. Tutaj znajdują się szafy na ubrania, lustro, przybory do manicure i pedicure oraz szafa z kosmetykami.

Pawilony zwierząt morskich Edytuj

Pawilon Foki Edytuj

W pawilonie mieszka Foka. Foka przechowuje takie różnosci jak puszki z kawiorem, trofea i lodówka z rybami.

Akwarium Pirani Edytuj

Pirania mieszka w swoim akwarium. Jego akwarium jest wypełnione wodorostami, roślinami wodnymi i piaskiem.

Akwarium Ośmiornicy Edytuj

Ośmiornica mieszka w swoim akwarium. Jej dom jest przepełniony szafami, miotłami i wieloma rzeczami.

Wybiegi psów Edytuj

Wybieg Hieny Edytuj

Na wybiegu mieszka Hiena. Tutaj są przechowywane przybory do malowania, rysowania i wiele więcej.

Obóz treningowy Pana Cziłały Edytuj

Pan Cziłała kieruje swoim obozem teningowym. W nim odbywają się ćwiczenia treningowe przed zawodami. Po raz pierwszy widzimy w odcinku Kto złamał rękę Kangurowi?.

Salon piękności Pani Fenek Edytuj

Pani Fenek posiada swój własny salon piękności. Znajdują się kosmetyki, żele do opalania, maszyny do opalania, dużo luster i wiele więcej.

Wybieg Kojota Edytuj

Kojot mieszka na swoim wybiegu. Przypomina on opuszczoną skalną pustynię. Na wybiegu znajduje się dom zrobiony z kawałka drzewa i jest obrośnięty mchem.

Wybiegi gryzoni i torbaczy Edytuj

Wybieg Bobra Edytuj

Bóbr mieszka w drewnianym domku. Przechowuje w nim instrumenty muzyczne, wyroby z drewna i wiele więcej.

Sala treningowa Kangura Edytuj

Kangur trenuje na swojej sali treningowej przed swoim występem na zawodach. W odcinku Kto złamał rękę Kangurowi? dochodzi do nagłego wypadku (uszkodzenie ręki).

Nora Świnek Morskich Edytuj

W tej norze mieszkają Świnki Morskie. Ich kryjówka znajduje się na czubku drzewa dębowego.

Pozostałe miejsca Edytuj

Wybieg Panny Skunks Edytuj

Tym wybiegiem opiekuje się Panna Skunks. Otacza go ogród kwiatowy ozdobiony krasnalami ogrodowymi. Oprócz tego znajduje się komórka z narzędziami ogrodowymi.

Wybieg Szybkiego Szopa Edytuj

Ten wybieg jest restauracją, której właścicielem jest Szybki Szop. W tym sushi barze przyrządzane są różnego rodzaju sushi, które są dostarczane klientom.

Salon fryzjerski Pani Hipopotam Edytuj

Pani Hipopotam prowadzi salon fryzjerski w zoo. Jest wyposażony w lustra, fotele dla klientów, akcesoria fryzjerskie i wiele innych rzeczy.

Jaskinia Nietoperza Wampira Edytuj

Nietoperz Wampir zamieszkuje jaskinię. W niej można znaleźć wszystko do góry nogami.

Wybieg Pani Żółw Edytuj

Pani Żółw mieszka w swojej norze na wybiegu. Wewnątrz znajduje się stos mebli.

Wybieg Jeżozwierza Edytuj

Na tym wybiegu mieszka Jeżozwierz. Jego dom jest otoczony polem golfowym.

Wybieg Słonia Edytuj

Słoń mieszka na swoim wybiegu. Tutaj znajduje się wielki wypełniony wodą basen. Oprócz tego znaduje się też leżak.

Warsztat Hipopotama Edytuj

Hipopotam pracuje w warsztacie stolarskim. Jego wybieg jest wyposażony w stos drewna, narzędzia do pracy i gwoździe.

Wybieg Leniwców Edytuj

Na tym wybiegu mieszkają Pan Leniwiec i jego żona. Ich mieszkanie jest zrobione z wydrążonego kawałka drzewa sosnowego.

Wybieg Lemura Edytuj

Lemur zamieszkuje swój wybieg, gdzie stoi samochód dostawczy. Jego mieszkanie jest wyposażone w różnego rodzaju meble.

Klasztor Xiaolin Edytuj

Klasztor jest miejscem, które jest położone w Tybecie. Tutaj Mistrz Kondor uczył młodego ucznia, jak być samodzielny.

Remiza strażacka Edytuj

Remiza strażacka jest miejscem, które pojawia się tylko w odcinku Kto nękał Jaka?. Tam Bóbr odbywa karę za zakłócanie ciszy nocnej w zoo i uniemożliwienie detektywowi-jakowi spokojnego snu. W remizie można zobaczyć biuro pracownika, wiszący na ścianie rysunek wozu strażackiego, telefon i wiele więcej.

Studio filmowe Edytuj

Studio filmowe jest miejscem, w którym kręcone są filmy i seriale. Studio wyposażone jest w reflektory, fotel dla reżysera, kamery, sceny i wiele więcej. Pojawia się w odcinku Kto zahipnotyzował Kameleona?, gdzie podczas zdjęć do filmu dochodzi do tragedii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki