FANDOM

Jeżozwież
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Jeżozwierz
Przydomek:
Dubbing:
Inspiracja:
Liczba odcinków:
Typ: jeżozwierz
Płeć: męska
Wiek:
Kolor futra: beżowo-brązowy z kolcami
Kolor pióra:
Kolor skóry:
Rodzina: Lusia (córka)
Miejsce zamieszkania: Wybieg Jeżozwierza
Specjalność: golfiarz
Pierwszy odcinek: Kto złamał rękę Kangurowi?(rola epizodyczna)
Kto zapchlił Jeżozwierza?(debiut)
Ostatni odcinek:

Jeżozwierz (ang. Porcupine) - postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Sherlock Jak.

Opis Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Jeżowierz (w niektórych odcinkach nazywany Jeżem) jest sławnym mistrzem gry w golfa. Ma na swoim wybiegu własne pole golfowe. Gra w rozgrywki z przyjaciółmi, wśród których są m. in. Kangur i Pingwin Skalny. Jego córką jest Lusia.

Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Kto złamał rękę Kangurowi?, lecz odgrywa on rolę postaci epizodycznej. W odcinku Kto zadrwił z Rajskiego Ptaka? pojawia się jako postać epizodyczna. Swój debiut ma w odcinku Kto zapchlił Jeżozwierza?, kiedy to on pada ofiarą zapchlnienia. W odcinkach Kto doprowadził Krokodyla do łez?, Kto uwięził Goryla w piasku? i Kto upokorzył Zebu dostaje kary: pierwszą za zniszczenie skarbonki Krokodyla, drugą za uwięzienie Goryla w piasku i trzecią za upokorzenie Zebu.

Wygląd Edytuj

Ciało Jeżozwierza jest beżowe i ozdobione brązowymi kolcami. Nosi on czerwoną bluzkę i szare spodenki.

Gadżety Edytuj

  • Kij golfowy - przedmiot, za pomocą którego Jeżozwierz wybija piłkeczkę golfową.

Przestępstwa Edytuj

Kary za popełnione przestępstwo Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki