FANDOM

Hermiona
Hermiona
Bohater serialu
Hermiona
Hermiona.png
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Hermiona
Przydomek:
Dubbing: Małgorzata Szymańska (polski)
Inspiracja:
Liczba odcinków:
Typ: gronostaj
Płeć: żeńska
Wiek:
Kolor futra: biały z czarnym wykończeniem
Kolor pióra:
Kolor skóry:
Rodzina: Ciotka Hermiony - Babet
Miejsce zamieszkania: Dom Hermiony
Specjalność: asystentka
Pierwszy odcinek: Kto złamał rękę Kangurowi?
Ostatni odcinek:

Hermiona (ang. Hermione) - postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Sherlock Jak.

Opis Edytuj

Historia postaci Edytuj

Historia Hermiony rozpoczyna się w pierwszym odcinku Kto złamał rękę Kangurowi?. Pewnego słonecznego poranka w ogrodzie zoologicznym, gdy Sherlock Jak jeszcze smacznie chrapie w swoim łóżku, jego asystetka, Hermiona, podjeżdża pod jego dom i stanąwszy pod drzwiami zaczyna dzwonić ze swojej komórki. Jednak jej się nie udaje, gdyż połączenie zostaje przerwane. Zdenerwowany gronostaj postanawia spróbować ponownie. Jednocześnie telefonuje i dzwoni do drzwi. Kiedy jeszcze nierozbudzony nasz bohater, który już wstał z łóżka, otwiera drzwi, Hermiona wita się z nim i pokazuje mu niespodziankę - piękny samochód. Mówi mu, że jest cytrynowy. Później asystentka rozmawia z jakiem i dołącza do niego.

Charakterystyka Edytuj

Hermiona jest słodką i optymistyczną samicą gronostaja oraz wierną asystentką Sherlocka Jaka. Pomaga mu rozwiązywać zagadki kryminalne i szukać poszlak. Prowadzi swój własny samochód. Ma również swoją ciotkę, która pomaga parze naszych bohaterów szukać zaginionego klejnotu Pani Żuraw. Nie lubi dźwięku dud.

W trzech odcinkach (Kto uszkodził maszynę Pani Fenek?, Kto namalował portrety Hermiony? i Kto porwał Hermionę?) samica gronostaja jest ofiarą trzech przestępstw. W pierwszym maszyna Pani Fenek uszkadza jej piękne futro. W drugim z przerażeniem odkrywa, że ktoś zrobił kopię jej wizerunku. W trzecim zaś zostaje porwana przez nieznanego sprawcę, jednak okazuje się, że to przestępstwo jest pozorowane. W odcinku Kto narozrabiał w ogrodzie Skunksicy? dostaje karę za uszkodzenie ogrodowych krasnali Panny Skunks.

Wygląd Edytuj

Hermiona ma brązowe oczy i gęste białe futro z czarnym wykończeniem na uszach i ogonie. Jej ogon jest długi. Chodzi ubrana w brązowo-czerwoną koszulkę, czerwoną spódniczkę w żółte kwiaty i czarne kozaczki. Nigdy nie roztaje się ze swoją torebką. W salonie piękności Pani Fenek, salonie urody Gazeli oraz w basenach Słonia i Foki zakłada błękitne bikini.

Gadżety Edytuj

  • Samochód - środek transportu Hermiony.
  • Telefon komórkowy - przenośny telefon, przez który Hermiona komunikuje się z Sherlockiem.
  • Minikomputer - przenośny, kieszonkowy komputer, który analizuje przebieg śledztwa.

Przestępstwa Edytuj

Kary za popełnione przestępstwo Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Hermiona jest żeńskim odpowiednikiem Doktora Watsona.
  • Ulubioną rozrywką Hermiony jest pokaz sztucznych ogni.
  • Ulubionym kolorem pojazdu, którym jeździ, jest cytrynowy.
  • Jest jedyną postacią, która popełniła tylko jedno przestępstwo.

Wystąpienia Edytuj

Seria pierwsza

Seria druga

Seria trzecia

Seria czwarta

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki