FANDOM

Dom Sherlocka Jaka
Dom Sherlocka Jaka.PNG
Liczba kondygnacji: 2
Typ parceli: dom
Wystąpienia
Pierwszy odcinek: Kto złamał rękę Kangurowi?

Dom Sherlocka Jaka (ang. Sherlock Yack's Residence) - jedno z miejsc w ogrodzie zoologicznym, w którym toczy się akcja serialu Sherlock Jak.

Opis Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Sherlock Jak mieszka w luksusowym domu, w którym rozgrywa się akcja większości odcinków serialu. Znajduje się niedaleko takich wybiegów jak np. Wybieg Lwa. Nad domem znajduje się rzeźba złożona z kamiennych głazów. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Kto złamał rękę Kangurowi?. W nocnej scenerii można go spotkać w odcinkach Kto zniszczył własność Nietoperza Wampira?, Kto napadł na Boa?, Kto nękał Jaka?, Kto okradł Tapira?, Kto narozrabiał w ogrodzie Skunksicy? i Kto ogłuszył Goryla? oraz w deszczowe przedpołudnie w odcinku Kto oślepił Żyrafę?.

Wygląd Edytuj

Dom swoim kształtem przypomina weselny tort. Ma kolor żółto-beżowy. Jest od dołu otoczony cegłami. Płaski dach pokrywa zarówno parter jak i pierwsze piętro. Jest trochę podobny do jednego z domów przyszłości. Obok znajduje się garaż. Mieszkanie naszego bohatera składa się z przedpokoju, salonu, biura, kuchni połączonej z jadalnią, sypialni i łazienki.

Pomieszczenia Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki