FANDOM

Brylant Rajuju (ang. The Rajuju Diamond) - jeden z gadżetów pojawiający się w serialu animowanym Sherlock Jak. Pojawia się w odcinku Kto okradł Panią Żuraw?.

Opis Edytuj

Brylant Rajuju (czyt. radżudżu) jest słynnym, błyszczącym, drogocennym klejnotem należącym do Pani Żuraw. Swoim wyglądem i kształtem przypomina zwykły, średniej wielkości drogocenny diament. Ma dwa kolory - biały i srebrny. Klejnot jest trzymany w dużym, granatowym sejfie szyfrowym.

Role w odcinkach Edytuj

  • Kto okradł Panią Żuraw? - pewnego dnia Pani Hipopotam przybyła do domu Pani Żuraw, aby zobaczyć Brylant Rajuju. Gdy samica żurawia otworzyła sejf, okazało się, że diament zniknął. Sprawą zaginięcia klejnotu zajęli się Sherlock Jak i Hermiona, a także Pani Babet. Przesłuchali po kolei Panią Pandę, Ośmiornicę i Panią Pingwin. Później nasz bohater wykluczył dwie pierwsze osoby z kręgu podejrzanych. Okazało się, że kradzieży brylantu należącego do Pani Żuraw dokonała Pani Pingwin. Powodem jego kradzieży była fascynacja nim. Pod koniec odcinka Pani Pingwin odbyła karę, jaką jest usunięcie z jaskini lodowych kopii brylantu.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki