FANDOM

Amulet Tapira (ang. Tapir's Gold Amullet) - jeden z gadżetów pojawiających się w serialu animowanym Sherlock Jak. Pojawia się w odcinku Kto okradł Tapira?.

Opis Edytuj

Amulet jest przedmiotem z czasów Dynastii Ming należącym do Tapira. Jest wykonany z 14-karatowego złota. Ma na każdym kole w środku otwór w kształcie kwadratu. Właściciel amuletu nosi go na szyi od czasu do czasu. Klejnot przynosi każdemu posiadaczowi szczęście, pieniądze, bogactwo i przyjaźń. Amulet jest przechowywany w specjalnej gablotce ze starożytnymi chińskimi przedmiotami.

Role w odcinkach Edytuj

  • Kto okradł Tapira? - w sypialni Sherlocka Jaka zaczął dzwonić telefon. To był Tapir, który zgłosił zaginięcie amuletu z czasów Dynastii Ming. Półsenny detektyw przyjął zgłoszenie i razem z asystentką Hermioną zajął się tą sprawą. Następnego dnia nasi bohaterowie przesłuchali po kolei Szopa, Pelikana, Krokodyla i Kangura. Później Sherlock wykluczył trzy niewinne osoby z kręgu podejrzanych. Odkrył, że złodziejem amuletu był Krokodyl. Po chwili winowajca został skazany na pracę na wybiegu szopa i dostawę sushi.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki